RKWiW - Pytania do Burmistrza cz.2 - kino
: 19 sty 2017, 13:07
RUCH KONTROLI WYBORÓW i WŁADZY
ODDZIAŁ OSTROWSKI
BURMISTRZ MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA
JERZY BAUER
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. ( tj. Dz.U. z 2014 poz. 782) Oddział Ostrowski Ruchu Kontroli Wyborów i Władzy zwraca się z prośbą o udostępnienie informacji w następującym zakresie:
1. Jakie środki Władze Miasta przeznaczyły w latach 2010-2016 na remonty i modernizację kina przy ul. 11 Listopada w Ostrowi Maz., w poszczególnych etapach?
2. Czy środki o których mowa wyżej były wydatkowane wyłącznie z środków zapisanych w uchwałach budżetowych na poszczególne lata z przeznaczeniem na MDK?
2. Czyją własnością jest remontowana i modernizowana sala kinowa? Prosimy o potwierdzenie czy przebudowywana i modernizowana sala jest własnością Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej. Jeżeli TAK prosimy o przesłanie kopii aktualnej umowy o wynajem, bądź dzierżawę.
3. Czy znana jest Władzom Miasta wartość księgowa budynku przy ul. 11 listopada, w którym znajduje się sala kinowa? Jeżeli TAK to prosimy o przesłanie informacji pisemnej.
4. Czy Władze Miasta dysponują ekspertyzami co do zasadności modernizacji sali kinowej w tym starym ( i dodatkowo niebędącym własnością miasta ) budynku? Jeżeli są takowe ekspertyzy, opracowania prosimy o przesłanie w odpowiedzi ich kopii.
4. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących założonego efektu finansowego przedsięwzięcia jakim jest „przebudowa i modernizacja” w/w Sali i rzeczywistych nakładów poniesionych przez miasto na ten cel w rozbiciu na koszty „przebudowy i modernizacji” sali widowiskowej i zaplecza oraz kosztów przeznaczanych na wyposażenie przedmiotowej sali i jej zaplecza.
5. Ile miejsc siedzących będzie dostępnych dla widzów po zakończeniu „przebudowy i modernizacji „Sali Kinowej ?
6. Termin wykonania akustyki sali kinowej zgodnie z zapisami w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ ( z dnia 29.09.2016) był określony na dzień 5.12.2016. Czy wykonawca wywiązał się z założonych w SIWZ warunków i czy ten termin został dotrzymany?
7. Czy zamawiający uzyskał zgodę właściciela na określony w SIWZ zakres przebudowy i modernizacji sali kinowej i zaplecza tejże sali? Jeżeli TAK to prosimy o przesłanie kopii pisemnej zgody właściciela budynku na określoną w SIWZ z dnia 28.09.2016 tzn. „Rozbudowę i przebudowę kina „OSTROVIA” w Ostrowi Mazowieckiej: Modernizacja sali widowiskowo-kinowej w Ostrowi Mazowieckiej – II etap”.
8. Czy Władze Miasta decydując się na przedsięwzięcie jak to jest określone w SIWZ „Rozbudowę i przebudowę kina „OSTROVIA” w Ostrowi Mazowieckiej: Modernizacja sali widowiskowo-kinowej w Ostrowi Mazowieckiej” zasięgnęły opinii PSP właściciela przylegającego do tego budynku innego obiektu jakim jest siedziba Państwowej Straży Pożarnej.
9. Czy w sprawie powyższej zasięgnięto opinii Policji?
10. Po zakończeniu przebudowy i modernizacji Sali Kinowej wartość budynku znacznie wzrośnie. Czy w związku z tym podjęto renegocjacje umowy o korzystanie z wynajmowanej sali? Jeżeli TAK to prosimy o przesłanie pisemnej informacji o efektach, oraz ustaleń i notatek służbowych z negocjacji.
11. W SIWZ zamawiający w pkt 8 określa zasady na jakich wykonawca może zlecić podwykonawstwo. W pkt. 8.6 i 8.7 określone są obowiązki wykonawcy i podwykonawcy w stosunku do zamawiającego.
W związku z tym prosimy o odpowiedź, jakie podmioty gospodarcze począwszy od roku 2010 do dnia dzisiejszego wykonywały remonty, przebudowy i modernizację kina „Ostrovia” i czy poszczególni wykonawcy zlecali całość lub część prac do wykonania podwykonawcom. Jeżeli takie przypadki miały miejsce prosimy o podanie tych informacji w formacie jak w tabeli poniżej:
LP TYTUŁ PRZEDSIĘWZIĘCIA ( PRZEBUDOWA / MODERNIZACJA / REMONT ) : DATA ROZPOCZĘCIA; DATA ZAKOŃCZENIA; WYKONAWCA; PODWYKONAWCA; UWAGI
FORMA PRZEKAZANIA INFORMACJI: pisemna